reklama

Oskar Dobrovodský – tajný agent v službách fašizmu?

Nech sa pozerám, ako sa pozerám, na tom včerajšom Dobrovodskom oblečení nevidím ani hákový kríž, ani znaky SS, ani číslo 88, ani ľudácky kríž. Ba ani lebku nemá vyholenú. Jednoducho povedané, Oskar Dobrovodský je špičkový tajný agent v službách nacizmu, fašizmu, ľudáctva a extrémizmu. Vie sa skvelo maskovať, musel to byť ťažký výcvik... James Bond je len slabý odvar...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (163)

Dosť bolo pokusov o iróniu. Pozrel som si včera obrazový záznam z demonštrácie, v ktorom sa v hlavnej úlohe predstavila naša europoslankyňa pani Flašíková - Beňová. Nuž, čo dodať? Škoda, že sa neudeľujú slovenské Oscary - jej vrhnutie sa do šíku policajtov bol skvelý ťah pre kamery... Samozrejme, plus niekoľko „profesionálnych protestujúcich", ktorých vidno snáď na každej demonštrácii z posledných rokov. Mimochodom, kde sa dá takto zamestnať? Rád by som si dačo privyrobil...

Áno, bolo tam vyholených lebiek požehnane. Ale to, čo som videl, bolo aj množstvo bežných ľudí, často krát v najlepšom veku. Majú už dosť toho, že na Slovensku platia zákony pre niektorých. Boháči ani asociálni spoluobčania sa ich evidentne báť nemusia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kričať na Dobrovodského, že je hanbou slušných ľudí, mi príde nielen smiešne, ale aj hlúpe. Preto by som rád navrhol pani europoslankyni jednu vec. Počul som, že máte celkom slušné príjmy. Nekúpite od Dobrovodského jeho barák? Nepresťahujete sa tam? Verím, že Váš systém „lásky a mieru" určite prinesie hojné výsledky.

Ak bude treba, pomôžem Vám presťahovať veci. Verím, že aj pán Dobrovodský priloží pomocnú ruku. Čo vy na to?

Dodatok - 10.05: Nie, nie som nacista ani sympatizant fašizmu. Tieto ideológie sú mi protivné. Poznal som mnoho slušných Rómov, s ktorými som nemal problém vychádzať a vážiť si ich ako ľudí - ako kohokoľvek iného, kto sa ku mne správal slušne.

Tento blog som napísal kvôli p. Dobrovodskému, ktorého neriešená situácia je už zúfalá. Ťažko sa vžiť do jeho situácie... Nemyslím si ale, že ktokoľvek má právo ho urážať - kto vie, ako by sme reagovali my, bežní ľudia, keby sme si museli prejsť tým istým...

Michal Sedláček

Michal Sedláček

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pele-mele zo života... Zoznam autorových rubrík:  Strasti sociálneho pracovníkaVieraPolemikaPolitika

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu